KEPUTUSAN RASMI UNDIAN "KEDAYAN ATAU KADAYAN?" IALAH KEDAYAN = 18 UNDI DAN KADAYAN = 39 UNDI. DENGAN INI EJAAN "KADAYAN" TELAH DIISYTIHARKAN SEBAGAI EJAAN RASMI DI DIDALAM FB KKS DAN BLOG RASMI KKS ~BLOG RASMI KKS TELAH MENCATAT PENGUNJUNG YANG KE 1,000 ORANG ~ TAHNIAH BUAT PAADIAN YASMIN ZAINI KERANA MERUPAKAN AHLI KKS YANG KE 500 ~

Saturday, December 12, 2009

TAHNIAH BUAT PAADIAN YASMIN ZAINI, AHLI KKS KE 500

TAHNIAH BUAT PAADIAN YASMIN ZAINI, AHLI KKS KE 500











Paadian Yasmin Zaini






















Sejambak mawar merah khas buat paadian Yasmin Zaini. Tahniah.














Saya bagi pihak pengurusan dan pentadbiran blog rasmi Komuniti Kedayan Sejagat (KKS) ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan syabas kepada paadian Yasmin Zaini yang telah mencipta sejarah di dalam KKS sebagai ahli berdaftar yang ke 500. Ini juga merupakan satu sejarah buat KKS kerana berjaya didalam hasrat dan aspirasinya untuk menjejaki Bangsa Kadayan dimana jua mereka berada untuk menyertai jaringan sosial KKS di facebook.

Kepada paadian-paadian yang sudah menjadi ahli berdaftar dengan KKS, pihak kami mengalu-alukan penyertaan aktif paadian-paadian di dalam memulakan “thread” baru atau menyumbangkan komen-komen didalam pelbagai topik yang menyumbang kearah pembangunan Bangsa Kadayan yang kita cintai ini.

Sekali lagi tahniah buat paadian Yasmin Zaini yang telah menjadi ahli berdaftar yang ke 500 di Komuniti Kedayan Sejagat. Tahniah dan kami hadiahkan sejambank mawar merah buat paadian.

No comments:

Post a Comment